Rozy portemonnee

Voor een Belgische vriendin heb ik een patroon getest. Zij is vorig jaar begonnen met het ontwerpen van patronen en is daar erg goed in. Ik zit al vanaf het begin in haar vaste testersgroep.
Haar eerste 'echte' patroon is de Rozy portemonnee.
Mijn eerste versie komt van haar eerste versie en is gemaakt met zwart lamsleer aan de buitenkant. Sindsdien heb ik deze zelf ik gebruik en wil nooit meer een andere ❤
Het patroon was geheel in het Engels en werkte met inches. Oorspronkelijk is hij ontworpen voor kurk maar kan dus ook prima uit (nep)leer of gewoon stof.
Nu wil het geval dat een bekende Belgische webshop haar portemonnee wel in het assortiment wilde hebben. Hiervoor moest echter het patroon in het Nederlands worden vertaald. Koud kunstje zou je denken: zij is Belgisch, net als 1 van haar 2 toptesters en de andere toptester (ik dus, haar woorden lol) is Nederlands. Dat viel nog best wel tegen haha.
Maar goed, de Nederlandse versie in centimeters moest natuurlijk ook getest worden en vandaar versie 2.
Deze maakte ik in een katoenen canvas als buitenkant.
Het patroon is geweldig goed beschreven, er is een speciale faceboekgroep, de ontwerpster (Anne Verberckmoes) helpt je daar persoonlijk en ze maakt filmpjes om je er stap voor stap doorheen te loodsen.
https://serialbagmakers.com
https://www.craftsy.com/sewing/patterns/rozy-a-slimline-wallet/323327

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...