Newbury streetbag

Zoals jullie eerder konden lezen ben ik in het trotse bezit van een industriële naaimachine. Een flinke ook, een zogenaamde compound walking foot machine speciaal geschikt voor onder andere leer.
En dan wil je natuurlijk een leren tas maken.
Cloudsplitter ontwierp toevallig op dat moment een leren tas en een Belgische vriendin die in haar testteam zat raadde mij bij Cloudsplitter aan.
Ik mocht testen! (Ook al had ik nog nooit een leren tas gemaakt o-o)
De instructies waren duidelijk, ik had goede opmerkingen over het patroon geplaatst en Cloudsplitter was tevreden over mij als tester.
Dat er ook een best mooie tas onder de machine vandaan rolde zal ook wel mee geholpen hebben.
Zonder de industriële machine was deze tas echt niet gelukt, probeer dit dus niet met je huis-tuin-en-keuken machine!!
Gelukkig heeft ze de tas niet alleen voor leer maar ook voor stof uitgebracht, die kun je wel op een gewone naaimachine naaien.
Al met al ben ik best trots op het resultaat, ook al zitten er een paar hele kleine schoonheidsfoutjes in. Jammer is wel dat ik iets te fanatiek ben geweest met het inknippen van de rits waardoor inmiddels mijn rits langzaam begint los te komen. Weer wat geleerd voor een volgende keer!
http://www.cloudsplitterbags.com
https://www.craftsy.com/sewing/patterns/newbury-street/464281

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...