Snapdragon

Vorige week was een goede vriendin van ons jarig. Ze heeft altijd grote moeite met het uitzoeken van een tas en vraagt daarbij altijd om hulp aan mij en Ilse. Ze vertrouwd zoveel op ons oordeel dat ze ook wel eens een door ons gemaakte tas wilde hebben.
Ik heb van alle patronen die ik heb (en dat zijn er nogal wat, veel meer dan nu nog op de blog staan) een screenshot van de titelpagina gemaakt, zodat ik makkelijk door mijn patronen bibliotheek kan bladeren. Dit maakte het ook makkelijker voor mij en Ilse om een patroon uit te zoeken.
We waren er bijzonder snel over uit dat het de SnapDragon van Blue Calla moest worden.
Toen stofjes uitzoeken: we wilden het neutraal aan de buitenkant houden ivm het werk wat ze doet en aan de binnenkant wat kleur =) Dit was wat lastiger maar ook hier hadden we vrij snel onze voorkeuren.
Omdat Ilse vlak daarna op wintersportvakantie ging, heb ik hem helemaal in elkaar genaaid. We besloten om het grijs iets te doorbreken door met donkerpaars door te stikken.
Ook aan alle vakjes wensen werd voldaan en als kers op de taart voegde ik een gepersonaliseerd label toe van Krafttex.
Ze is er ontzettend blij mee en we hadden stiekem ook niets anders verwacht!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...