Swoon Sandra

Via via kwam ik rond augustus 2015 bij Swoon patterns terecht. Alicia Miller is de designer die prachtige patronen ontwerpt. Inmiddels heb ik ze bijna allemaal =)

De tweede die ik gemaakt heb was het patroon van de Sandra saddlebag. De patronen zijn ontzettend duidelijk uitgelegd (mits je de Engelstalige vaktermen wat onder de knie hebt). In september 2015 ben ik dus begonnen met 'swoonen' zoals het in de facebookgroep genoemd wordt.

Mijn jongste zusje vond hem erg leuk en omdat haar tasje echt aan zijn einde was is zij nu de trotse eigenaresse.
Deze tas heb ik dus september vorig jaar al gemaakt maar wegens een hoop omstandigheden nu pas op de blog. Ik hoop deze week alles weer een beetje te kunnen bijwerken =)





Photobucket

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...