Nieuwe speeltjes

Nou, het is alweer een tijdje terug. De eerste keer dat ik niet kon updaten lag ik met een verzwikte enkel op de bank. De week daarna hadden we allemaal de griep en zoals jullie allemaal snappen, die luiheid sluipt erin en voor je het weet ben je een week of 6-7 verder.

Maar ik ga het een beetje goedmaken. Ik heb nog wat werk uit de oude doos waar ik toch best trots op ben en ik heb weer wat nieuwe dingen gemaakt. En ik heb een paar nieuwe speeltjes die ik nog wil showen.

Eerst de speeltjes:

Uit het verre Amerika, waar ik lang op heb moeten wachten, is hier eindelijk.... het boventransportvoetje!


En omdat ik niet van zolang wachten hou en toch dol ben op zelfgemaakt biaisband:

Waar ik vervolgens van een stukje van ongeveer 50x60 wel 691 cm band van heb gemaakt!
Ik gebruikte de volgende trucjes en hebbedingetjes:
- Makkelijk lang band maken
Een handig hoesje eromheen (even scrollen)
Je print de pdf (waar je in bijv. Photoshop ook nog de kleuren kunt aanpassen) en schrijft op het label je naam, de breedte van je tape (in mijn geval 9 mm dubbelgevouwen) en de totale lengte.

 Photobucket

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...